Zabiegi na twarz

PEELING DYNIOWY DERMAQUEST

Jest to przełomowy peeling enzymatyczno-chemiczny przeznaczony dla skóry problematycznej z problemem trądziku, łojotoku, rozszerzone pory i przebarwienia pozapalne. Zabieg również idealnie sprawdza się w przypadku skóry dojrzałej z oznakami fotostarzenia.

Kluczowym składnikiem jest niespotykany wyciąg z dyni, w którym odkryto doskonałe działanie terapeutyczne w leczeniu trądziku aktywnego, hiperpigmentacji i starzenia się skóry z racji wysokiej zawartości witaminy C (10%), B1, B2, B6, PP oraz K, a szczególnie beta – karotenu, czyli prowitaminy A. W procedurze zabiegowej występuje koncentrat czystego retinolu w stężeniu 4%. Oprócz tego w skład peelingu wchodzi również kwas glikolowy (10%), mlekowy (10%) oraz salicylowy (5%). W celu ograniczenia zmian grudkowo – zaskórnikowych oraz przebarwień pozapalnych, zabieg został dodatkowo wzmocniony przez kwas azelainowy (10%) oraz kwas kojowy (5%).

Innowacyjnym rozwiązaniem jest zastosowanie probiotyków w postaci enzymów proteolitycznych otrzymywanych w procesie organicznego rozkładu dyni. Probiotyki zapobiegają namnażaniu się szkodliwych bakterii, przez co zmniejszają i niwelują ryzyko powstawania infekcji oraz niedoskonałości skóry.

Dla kogo?

• Skóra mieszana, łojotokowa, zanieczyszczona
  • Krostki, zaskórniki, grudki
  • Rozszerzone pory
  • Tendencja do przebarwień
  • Błyszczenie się skóry

Efekty

• Silan redukcja niedoskonałości, zmian ropnych, zaskórników
  • Regulacja pracy gruczołów łojowych
  • Rozjaśnienie skóry
  • Redukcja przebarwień pozapalnych i posłonecznych
  • Ujednolicenie kolorytu
  • Ogólne odmłodzenie skóry poprzez jej odbudowę

Zaleca się wykonanie serii 6 zabiegów w odstępach co 3-4 tygodnie.