Zabiegi na twarz

MICROBIOMA RVB

To innowacyjny zabieg, który odbudowuje naturalny mikrobiom skóry i wzmacnia jej funkcję barierową przeciwdziałając procesom zapalnym, odwodnieniu i przedwczesnemu starzeniu się.

To połączenie dwóch innowacyjnych składników aktywnych: N-acetylo-D-glukozaminy i kwasu poliglutaminowego. Połączenie tych dwóch cząsteczek daje kompleksowe właściwości regenerujące, które zapewniają nawilżenie, zagęszczenie i ochronę przed powstawaniem przebarwień.

Dla kogo?

Dla skór wrażliwych, suchych i/lub reaktywnych oraz chcących zapobiegać przedwczesnemu starzeniu się, dla skór zmienionych chorobowo, z uszkodzoną barierą hydrolipidową, dla osób w trakcie lub po kuracji onkologicznej: chemio- i/lub radioterapii, po leczeniu antybiotykami, sterydami, retinoidami, w trakcie i po zabiegach z zakresu medycyny estetycznej i kosmetologii.

Potrójna ochrona mikrobiomu skóry

PREBIOTYKI – zapewniają odżywienie „dobrym” bakteriom stymulując ich wzrost

PROBIOTYKI – „dobre” bakterie, które przeciwdziałają namnażaniu się „złych” (patogennych) bakterii i wzmacniają barierę skórną

SKŁADNIKI REWITALIZUJĄCE MIKROBIOTĘ – równoważą składniki mikrobiomu skóry i dodaje witalności „dobrym” bakteriom.

EFEKTY:

• zmniejszenie stanu zapalnego,
  • przyspieszenie regeneracji,
  • uczucie komfortu na skórze nawet silnie reaktywnej,
  • przywrócenie równowagi mikrobiomu skóry,
  • skóra staje się ukojona,
  • nawilżenie i naprawa,
  • rewitalizacja,
  • wzmocnienie i ochrona,
  • zwalczanie oznak starzenia się skóry.

Zaleca się wykonanie 1-4 zabiegów w odstępach tygodniowych.