Zabiegi na ciało

MASAŻE

Czas tutaj płynie wolniej…

Bogate doświadczenie, pasja i energia pozwalają nam zaprosić Cię w podróż, która poprawi Twój nastrój, zapewni głębokie odprężenie, a w efekcie zwiększy Twoje siły witalne. Żyjemy w szybkim tempie, stresie i bardzo wymagających czasach, dlatego coraz więcej osób wpisuje masaże czy rytuały Spa w swój grafik jako sposób na osiągnięcie równowagi w codziennym życiu. Traktują to wręcz jako najlepszą inwestycję w siebie, która procentuje w postaci lepszego samopoczucia, większej energii do działania, lepszego zdrowia, a to w szerszym ujęciu sprzyja również w poprawie relacji.

Regularnie poszerzamy naszą ofertę Strefy Spa, nie tylko podążając za trendami, ale przede wszystkim w trosce o klientów, którzy potrzebują różnorodności.

MASAŻ Z PEELINGIEM CAŁEGO CIAŁA

Połączenie peelingu ciała z masażem doskonale pobudza mikrokrążenie. Masaż peelingujący usuwa martwy naskórek, co skutkuje poprawieniem wyglądu skóry, jej regeneracją i rozjaśnieniem. Pobudza krążenie krwi odbudowując strukturę skóry. Regularnie wykonywany odmładza, czyni ją gładką, świeżą, miękką, pełną blasku i zdrowego wyglądu.

MASAŻ RELAKSACYJNY

Masaż ciała łączący zalety masażu klasycznego i energetycznego. Wykonywany jest powolnymi ruchami o działaniu antystresowym i uspokajającym. Pozwala pozbyć się napięcia na całym ciele. Jest szczególnie zalecany po długotrwałym wysiłku fizycznym oraz psychicznym. Sprzyja regeneracji sił i likwiduje negatywne efekty stresu. Masaż ten zalecamy, gdy odczuwasz przemęczenie.

MASAŻ KLASYCZNY

Zalecany jest osobom, które chcą podnieść bądź utrzymać ogólną sprawność i kondycję oraz osobom, które pragną uwolnić się od bólu. Masaż zalecamy, gdy odczuwasz np. ból pleców, bóle w krzyżu. Jest on zdecydowanie mocniejszy od masażu relaksacyjnego. Masaż klasyczny zalecamy przede wszystkim w bólach spowodowanych wadami postawy (np. ból kręgosłupa), siedzącym trybem życia oraz zmianami zwyrodnieniowymi, przez co służy on poprawie zdrowia.

MASAŻ CIEPŁĄ ŚWIECĄ

Masażysta rozpala świecę, której płomień rozpuszcza wosk do formy płynnego oleju do masażu. Zajmuje to kilka minut przed właściwym zabiegiem, uwalniając równocześnie przyjemne aromaty. Aromatyczny zapach świecy, ciepło wosku i relaksujący dotyk czynią masaż świecą jednym z najczęściej wybieranych zabiegów w formie prezentu.

MASAŻ GORĄCYMI KAMIENIAMI

Łączy techniki masażu relaksacyjnego wykonywanego na bazie ciepłego oleju oraz masażu z użyciem gorących kamieni bazaltowych. Rozgrzane kamienie wulkaniczne głęboko relaksują, rozgrzewając organizm oraz rozluźniają ciało dając poczucie odprężenia i relaksu.

MASAŻ CIEPŁĄ CZEKOLADĄ

Idealny sposób na złagodzenie stresu, przemęczenie i obniżony nastrój. Świetnie wpływa na skórę, układ nerwowy, mięśnie i stawy. Aromatyczny zapach koi zmysły i uspokaja.

MASAŻ BALIJSKI

Ukojenie dla duszy i ciała. Intensywny masaż dłońmi łączący elementy akupresury, refleksologii i aromaterapii. Sprzyja rozluźnieniu obciążonych, napiętych mięśni. Wprowadza ciało i umysł w stan harmonii. Polecany szczególnie osobom spędzającym wiele godzin w pozycji siedzącej, zestresowanym, zmagających się z bólami karku i kręgosłupa. Masaż Balijski to także relaks przy kojących zapachach olejków eterycznych.

MASAŻ MAROKAŃSKI

Jest to wyjątkowy, sensualny zabieg. To czwarty i ostatni etap rytuału piękna Hammam. Stanowi doskonały sposób na odnowę nie tylko ciała, ale także ducha. Rytuał ma na celu uzyskanie stanu całkowitego relaksu i wypoczynku, a także oczyszczenia i głębokiego nawilżenia skóry. Pobudza ukrwienie tkanek oraz przepływ limfy, wspaniale odżywia oraz rozluźnia napięte mięśnie.

MASAŻ SKÓRY GŁOWY

Masaż głowy jest znany i stosowany od stuleci. Pozwala zrelaksować się i odprężyć, usuwa ból i zmęczenie. Daje uczucie głębokiego odprężenia. Bardzo istotnym w tym rodzaju masażu jest fakt poprawy ukrwienia skóry głowy i co za tym idzie lepsze dotlenienie i odżywienie cebulek włosa. W konsekwencji pobudzamy porost włosów wzmacniając je i poprawiając ich kondycję. Systematyczne masaże mogą zatrzymać proces łysienia oraz wpływać pozytywnie na wygląd włosów.

MASAŻ STÓP

Jeden z przyjemniejszych sposobów na relaks. Zabieg intensywnie pielęgnuje skórę stóp, nawilża i regeneruje, pobudza receptory stóp (działanie leczniczo-profilaktyczne, sprzyja procesom regeneracji i odnowy biologicznej). Skóra po zabiegu jest aksamitna i miękka w dotyku, powoduje uczucie lekkości, świeżości i odprężenia, likwiduje uczucie ociężałych nóg w okolicach łydek, poprawia krążenie, łagodzi bóle reumatyczne.

NOWOŚĆ!

*Wieczorki Spa dla dwojga w ramach celebrowania ważnych dat lub jako sposób na randkę.

*Wieczorki Spa dla grupy przyjaciół – w naszej Strefie Spa organizowane są wieczory panieńskie, Baby Shower, urodziny lub po prostu jest to nowoczesny i niebanalny sposób na spotkanie towarzyskie połączone z relaksem.